subota, 22. siječnja 2011.





2 komentara:

  1. Jer ja sam prva i posljednja.
    Ja sam čašćena i obešćašćena.
    Ja sam kurva i svetica.
    Ja sam supruga i djevica.
    Ja sam majka i kći.
    Ja sam dio svoje majke.
    Ja sam nerotkinja
    I mnogi su sinovi njezini.
    Ja sam ona čije je vjenčanje veličanstveno,
    I ja sam ona koja nije uzela muža.
    Ja sam primalja i ona koja ne rađa.
    Ja sam utjeha svojih porođajnih boli.
    Ja sam mladoženja i mlada,
    I muž je moj onaj koji me začeo.
    Ja sam majka svoga oca,
    I sestra svoga muža,
    A on je moj sin.
    I robinja sam onoga koji me pripremio.
    Vladarica sam potomstvu svome.
    No, on je taj koji me začeo prije vremena rođenja.
    On će biti moj potomak,
    I moja je moć od njega.
    Ja sam potpora njegove moći u mladosti njegovoj,
    a on je meni potpora u mojoj starosti.
    I što je volja njegova, meni je stvarnost.
    Ja sam neshvatljiva tišina
    I ideja koje se prisjeća često.
    Ja sam glas čiji je zvuk mnogostruk
    I riječ koja se višestruko javlja.
    Ja sam izraz svoga imena.

    "Grom: savršeni um"

    OdgovoriIzbriši